Rexoped Fleetline

Utflyktstips, försäkringar, nya lagar, snyggaste hjälmen m.m.

Moderatorer: susanne, vicky50

Rexoped Fleetline

Inläggav Jutte » 09 11 12, 7:30

Hej!
Är ny på forumet och har drabbats av mopednoja på senare tid.
Till min Frus stora förskräckelse har man gått från 0 mopeder till 9 mopeder på 6 veckor, sönerna tycker det är lite kul även om det drabbar bilrenoveringen lite väl mycket.
Till saken: har även mopeder som jag inte är säker på att jag vill ha eller ens ha tid att bry mig om.
Funderar på att avyttra 1 stycken Rexoped Fleetline, påbörjat renoveringsobjekt som inte blivit klart och till slut hamnat i mitt garage.
Ram, fälgbanor + diverse annat är lackerat, nya Nokia däck med slang, motorn ska ha nya lager och tätningar + kolvringar (vilket jag bara kan ta säljarens ord på men dock fanns en påse med gamla lager och tätningar med i en låda), återstår att lackera är bensintank (finns 2 bensintankar), sidokåpor och fram/bakskärm.
Saknade delar: Förgasare finns men är tyvärr inte till denna moped men lustiga luftfilterburken finns med, bromsarmen bakom trampan saknas, vajrar saknas, avgaskrök saknas men finns färdigbockat rostfritt rör som ska kunna bli att passa.
Växlarna verkar funka som dom ska när man lägger i dom, motorn är korroderad på ytan men går nog att få fin, nytillverkad rostfri ljuddämpare medföljer mm.
Har säkert glömt något.
Vad kan man tänkas begära för ett sådant objekt?
Om man skulle göra den klar?, finns det någon som har saknade delar?
Vill någon ha ett foto så går det att ordna.
Jutte
15km/h

Re: Rexoped Fleetline

Inläggav Jutte » 09 11 26, 7:01

Finns nu utlagd på Tradera med bilder.
Jutte
15km/h

Re: Rexoped Fleetline

Inläggav o7w1e3o9s » 10 08 26, 2:37

Hej jutte Jag har blivit ägare till en rexoped fleetline som en kompis ha köpt av dig.Nu undrar jag om du vet var jag kan få tag på en förgasare samt dom andra delarna som fattas.Min mail är fullsta27@hotmail.com Tack på förhand
o7w1e3o9s
15km/h

Återvänd till Blandat